DANE TECHNICZNE | ||
Element: | Opis: | Uwagi: |
OBRĘCZE | DT Swiss XR 331 |
Obręcz DT Swiss XR 331 disc brake to doskonały kompromis pomiędzy szerokim profilem 24 mm a niską wagą. Profil obręczy jest kompatybilny z systemami bezdętkowymi Tubeless, wraz z doskonałym dopasowaniem do opony umożliwia szybki i bezawaryjny jej montaż. XR 331 jest doskonałym wyborem, jeśli szukasz lekkiej obręczy wyścigowej, która również będzie odpowiednia do treningów. |
PIASTY |
Przednia: Tylna: |
DT Swiss 370 to seria niezawodnych piast o szerokim wachlarzu zastosowań.Dostępne w większości popularnych rozmiarów osi i uchwytów mocującychhamulce tarczowe. Rozwiązania techniczne serii 370: • uszczelnione piasta na łożyskach maszynowych, • korpus z kutego aluminium, • przeprojektowane dwu-kołnierzowe uszczelnienia bezkontaktowe(labiryntowe), • dwuzapadkowy system wolnobiegu, |
KOŁA PRZEZNACZONE DO HAMULCÓW: | Disc Brake | Mocowanie tarczy: IS - 6 śrub |
SZPRYCHY |
Dt Swiss competition Straight pull 2.0/1.8/2.0 |
|
NYPLE | Sapim SILS sLock polyax aluminium | Lekkie nyple aluminiowe Polyax. Waga 10.8 g (36 szt.). Wykonane z bardzo mocnego aluminium EN 7075. Pokryte specjalną powłoką w celu zmniejszenia tarcia i zwiększenia odporności na korozję. Coating - Specjalna powłoka to nowy sposób na redukcję tarcia przy nyplach aluminiowych. Powłoka jest stosowana na gwincie oraz nyplu. W ten sposób redukujemy tarcie na linii szprycha-nypel, obręcz-nypel. Powłoka zwiększa również odporność na korozję. Polyax - Nyple Polyax są opatentowane przez firmę Sapim. Dzięki specjalnej budowie pomagają w dopasowaniu nypla do obręczy. Rozwiązuje to problem załamania szprychy w nyplu. Dzięki temu szprychy lepiej układają się w kole. SILS - (Sapim Integrated Locking System) system który zapobiega się luzowaniu nypla. SILS, powoduje samoczynne blokowanie się na szprysze i nie luzuje/odkręca się z upływem czasu, pozwalając na to, aby koła były cały czas prawidłowo naprężane. system blokujący pozwala jednak na regulacje naciągu poszczególnych szprych gdy zajdzie taka potrzeba. |
WAGA: KOŁO PRZEDNIE waga podana bez zacisku |
690g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
WAGA: KOŁO TYLNE waga podana bez zacisku |
810g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
WAGA: ZESTAW waga podana bez zacisku |
1500g | podana waga może się różnic w niewielkim stopniu z powodu możliwej niepowtarzalności wagowej poszczególnych elementów |
ZACISKI KÓŁ waga, model |
brak |
|
Ilość szprych przód / tył | 28H / 28H | |
Szerokość wewnętrzna obręczy | 20mm | |
ZALECANA WAGA UŻYTKOWNIKA : | Do 100kg | Jeśli nie spełniasz kryteriów wagowych proszę skontaktuj się z obsługą – pomożemy dobrać elementy, które spełnią kryteria wytrzymałości dla danej wagi użytkownika. |
PRZEZNACZENIE | Cross Country | |
CZAS GWARANCJI | 24 miesiące |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.