waluta:
kraj dostawy:
Strona główna » Części rowerowe » Wózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12s

Wózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12s

Token
Wózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12sWózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12sWózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12s
Wózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12sWózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12sWózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12s

Wózek Przerzutki Token Shuriken Gold Campagnolo Super Record EPS 12s

Token

Dostępność: Niedostępny Niedostępny

Koszt wysyłki: od 10,99 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier GLS - 10,99 zł
Kurier UPS - 19,00 zł
Kurier GLS płatność przy odbiorze - 11,99 zł
Kurier UPS płatność przy odbiorze - 21,00 zł
InPost Paczkomaty 24/7 (dostawa 1 dzień) - 11,49 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Numer katalogowy: 50009101

Kod producenta: TK1739CE

Ilość biegów: 12

Cena: 1 321,00 zł

Chwilowo niedostępny

Raty Santander
Raty
Raty PayU

Rata już od: miesięcznie

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Szybciej, lżej, wydajniej... wyścig producentów komponentów rowerowych trwa. TOKEN należy do firm, które wiodą prym w tej dziedzinie. Długoletnie doświadczenie w produkcji wszystkiego co się obraca w naszym rowerze.

   Wózek z dużymi kołami przerzutki Shuriken został zaprojektowany tak, aby był najlepszy z najlepszych . Głównym celem projektu było zwiększenie wydajności układu napędowego. Większe koła zmniejszają tarcie napędu, nie tylko dlatego, że obracają się z mniejszą prędkością obrotową, ale także zmniejszają kąt pracy łańcucha. Łożyska TBT wewnątrz kółek są wypełnione specjalnie opracowanym lekkim smarem, aby utrzymać niski opór od samego początku.
 
    Szkielet wózka wykonany jest z włókna węglowego i utwardzanej stali.  Stal nierdzewna jest bardzo twarda i tworzy lekki i mocny fundament dla systemu.
 
   Koła przerzutki są wykonane z twardego stopu aluminium i pokryte powłoką PVD (phisical vapour deposition), zapewniającą długotrwałe niskie tarcie i fajną estetykę. Specjalnie dobrany profil zębów zapewnia pewną zmianę biegów i super płynną pracę.
 
 Dzięki temu rozwiązaniu niesamowicie zwiększymy wydajność naszego dotychczasowego napędu. Modernizacja przerzutki za pomocą Shuriken’a może zwiększyć pojemność napędu, jeśli nasza przerzutka ma oryginalnie krótki wózek.

   Jak wspomniano wyżej kółeczka przerzutki oparte są na rewelacyjnych łożyskach TBT. Gwarantuje to nie tylko bardzo niskie opory toczenia, ale również doskonałe uszczelnienie. Inni producenci często chcąc zaimponować niskimi oporami toczenia często ograniczają uszczelnienie łożysk do minimum. Łożyska TBT zastosowane w wózku Shuriken zniosą znacznie więcej. Istotna zaletą zastosowanych łożysk jest również ich dostępność za w miarę przyzwoita cenę.
 
  • Shuriken poprawia wydajność układu napędowego niezależnie od prędkości, mocy oraz warunków jazdy
  • System Shuriken został zaprojektowany dla maksymalnej wydajności bez żadnych kompromisów.
  • Specjalnie opracowane, wypełnione smarem ceramiczne łożyska TBT zapewniają wytrzymałość i niskie tarcie.
  • Specjalny profil zębów umożliwia szybkie przesuwanie górnego kółka i wyjątkowo gładką pracę dolnego kółka
  • Pokryte materiałem PVD dzięki temu zapewnioną mamy niskie tarcie oraz efektowny wygląd.
  • Otwory do mocowania sprężyn z trzema bolcami dla szerokiego zakresu regulacji naciągu klatek / łańcuchów.
  • System kół pasowych Shuriken może być zainstalowany przez każdego doświadczonego mechanika. Potrzebne narzędzie to dobrej jakości torx T15
  • Mimo że Shuriken potrzebuje średnio dwóch dodatkowych ogniw, zalecamy zachowanie oryginalnej długości łańcucha. Po zainstalowaniu koła pasowego należy starannie wypróbować wszystkie biegi i sprawdzić, czy jest potrzebne, aby dodać dodatkowe ogniwa łańcucha lub użyć zupełnie nowy łańcuch.
  • Wszyscy wiemy, że większy krążek ma mniejszy opór, ponieważ obraca się wolniej. Jednak górne kółko ma swój limit. Jeśli jest znacznie większa niż orginale, regulacja śruby B staje się trudna, ponieważ ząb kółka dotyka największego zęba (zębatki) i pogarsza wydajność zmiany biegów, a nawet może ostatecznie doprowadzić do uszkodzenia układu napędowego. Nasze badania i rozwój pokazują, że 12T to najlepsza równowaga na górze wózka, a dolna 19T jest idealna dla wydajności i lekkości.
  • Hałas łańcucha pochodzi zwykle z dolnego kólka, ponieważ łańcuch wchodzi w niego pod różnym kątem. Koło dolne 19T Shuriken zostało zaprojektowane z myślą o super płynnej pracy i jest tak ciche jak plastikowe.
  • Nie. Przy niewielkiej regulacji, system Shuriken przesuwa się perfekcyjnie za każdym razem. 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


TANIA WYSYŁKA

alt
alt

 PŁATNOŚCI / RATY od 100 zł

alt alt
alt alt

RECENZJE

alt alt
alt
Po raz kolejny zakupiłem u nich produkt i jestem ...
WOJCIECH WOŁSZ

APLIKACJA

Bikestacja jest dostępna on Google Play & App Store. Pobierz teraz

alt alt

PARTNERZY

Poniżej przedstawiamy naszych partnerów
 

alt alt alt
© 2021 bikestacja.pl :: wszelkie prawa zastrzeżone